
SZOCIÁLISHOZZÁJÁRULÁSI ADÓ (SZOCHO) TEHER A KAMATJÖVEDELMEKRE
Tájékoztató lakossági számlahitellel rendelkező Ügyfelek részére
Az MBH Bank Nyrt. által nyújtott bankkártya forgalmazási szolgáltatás keretein belül nyújtani kívánt készpénzátvételi (cash-back) szolgáltatás bevezetéséről.
Tájékoztatás bankkártyaállomány-átruházásról
Bankkártya kibocsátással kapcsolatos változások
Ezzel a tájékoztatóval szeretnénk Önnek segítséget nyújtani, hogy egy haláleset bekövetkezésekor haláleseti kedvezményezettként vagy örökösként minél könnyebben és rövidebb idő alatt intézhesse banki ügyeit.
A bankkártyával végrehajtott konverziós fizetési művelek során alkalmazott árfolyamok közlési formájáról.
Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a 35/2017. (XII. 14.) MNB rendelet 35. § (1) bekezdés b) pontjának 2023. szeptember 1-jétől hatályos módosítása értelmében az azonnali átutalás körébe tartozó fizetési megbízások értékhatára 10 millió forintról 20 millió forintra nő.
Az értékhatár emelkedésén kívül az azonnali átutalás egyéb feltételei változatlanok.
A Magyar Nemzeti Bank 23/2019 (VI.5.) MNB rendelete alapján 2020. március 2-ánelindult az azonnali fizetési rendszer (AFR), amelynek alapvető célja a hazai pénzforgalom hatékonyságának növelése, a fizetési piac és a magyar gazdaság versenyképességének javítása. Az AFR bevezetésének célja, hogy a magyarországi pénzügyi szolgáltatók képesek legyenek a hét minden napján, 24 órában azonnali fizetési szolgáltatást nyújtani ügyfeleik számára.
Az azonnali fizetési rendszer főbb jellemzői:
Azonnali átutalási megbízás bankon belül és bankon kívülre is kezdeményezhető, amennyiben a fenti feltételeknek megfelel.
Az Azonnali fizetési rendszer biztosítja a fizetések azonnali és végleges teljesítését, ennek következtében a küldött összeg azonnal hozzáférhető.
Az azonnali átutalási megbízás terhelési napot nem tartalmazhat, és nem adható meg állandó átutalási megbízásként. Az értéknappal (előre meghatározott fizetési határidővel) rögzített átutalási megbízásokra nem az azonnali fizetési rendszer szabályai vonatkoznak. Az azonnali fizetési rendszer indulásával bevezetésre került a másodlagos azonosító megadásának lehetősége. Ennek előnye, hogy az átutalási megbízások akár már adószámra, adóazonosító jelre, mobiltelefonszámra és e-mail címre is indíthatóak, nem szükséges ismerni a fogadó fél hosszú bankszámlaszámát.
Másodlagos azonosító lehet:
Egy másodlagos azonosító kizárólag egy számlához adható meg, egy számlához azonban több számlaazonosító is hozzárendelhető. (pl. egy számlához több másodlagos azonosítható is megadható, de ugyanaz a telefonszám csak egy számlához rendelhető).
Az azonnali fizetési rendszer működésével kapcsolatos bővebb információkról az alábbi elérhetőségen https://www.mnb.hu/penzforgalom/azonnalifizetes tájékozódhat.
Üdvözlettel:
Polgári Bank Zrt.
A Polgári Bank Zrt. a teljeskörű ügyféltájékoztatás részeként ezen a felületen is szeretné tájékoztatni Önöket az előre az előre tervezett bankszünnapokról!
A tájékoztatást az ügyfélelvárások teljesítése, illetve az MNB bankszünnapokhoz kapcsolódó előírásai (Hpt. 286§) miatt hozzuk nyilvánosságra.
Tájékoztatjuk, hogy a Polgári Bank Zrt. 2023.09.22-én (péntek) 22:00 óra és 24:00 óra közötti időszakban banki informatikai rendszerünkben tervszerű karbantartási munkák kerülnek elvégzésre!
A rendszerkarbantartás ideje alatt nem lesz elérhető az Azonnali Fizetési Rendszer, az Electra Internet Bank szolgáltatás, illetve előfordulhatnak fennakadások a bankkártya kezelő rendszerekben is.
Fenti időpontban az Azonnali Fizetési Rendszeren keresztül teljesítendő megbízások nem indíthatók és a beérkező tranzakciók feldolgozása is szünetel!
Az esetleges kellemetlenségért szíves elnézésüket kérjük, megértésüket és türelmüket köszönjük!
A karbantartások részei a Bank folyamatos fejlesztési tervének.
Tisztelettel:
Polgári Bank Zrt.
2023. augusztus 02.
Tájékoztatjuk, hogy a Polgári Bank Zrt. 2023.08.02-án (szerda) 22:00 óra és 23:00 óra között tervszerű karbantartást végez.
A karbantartás ideje alatt nem lesz elérhető az Azonnali Fizetési Rendszer, az Electra Internet Bank szolgáltatás illetve előfordulhatnak fennakadások a bankkártya kezelő rendszerekben is.
2023. augusztus 09.
Megértését és türelmét köszönjük!
A karbantartások részei a Bank folyamatos fejlesztési tervének.
Tisztelettel:
Polgári Bank Zrt.
2023. március 30.
A rendszerkarbantartás ideje alatt átmeneti szolgáltatáskiesés tapasztalható az AFR tranzakciók tekintetében, mely szerint az Azonnali Fizetési Rendszeren keresztül teljesítendő megbízások nem indíthatók és a beérkező tranzakciók feldolgozása is szünetel!
A rendszerkarbantartás ideje alatt átmeneti szolgáltatáskiesés tapasztalható az AFR tranzakciók tekintetében, mely szerint az Azonnali Fizetési Rendszeren keresztül teljesítendő megbízások nem indíthatók és a beérkező tranzakciók feldolgozása is szünetel!
A rendszerkarbantartás ideje alatt átmeneti szolgáltatáskiesés tapasztalható az AFR tranzakciók tekintetében, mely szerint az Azonnali Fizetési Rendszeren keresztül teljesítendő megbízások nem indíthatók és a beérkező tranzakciók feldolgozása is szünetel!
A karbantartások részei a Bank folyamatos fejlesztési tervének.
Az esetleges kellemetlenségért szíves elnézésüket kérjük, megértésüket és türelmüket köszönjük!
Tisztelettel:
Polgári Bank Zrt.
Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy 2021. január 01-től a Banknál is bevezetésre került az EU 2015/2366 irányelvnek (PSD2) megfelelően az erős ügyfél-hitelesítés. Ez azt jelenti, hogy az interneten kezdeményezett bankkártyás vásárlások többségénél bizonyos tranzakciók* esetében erős ügyfél-hitelesítést kell alkalmazni. A bankkártyával történő vásárlások ezáltal biztonságosabbá válnak.
Az interneten bankkártyával történő fizetéshez szükséges:
Ezek megadása nélkül az interneten kezdeményezett, Európai Unión belüli bankkártyás vásárlások nem teljesülnek.
A 2021. június 30. előtt igényelt bankkártya esetén az interneten kezdeményezett vásárláshoz az Ön kezdeti állandó jelszava (iPIN) az Ön bankkártyájához tartozó fizetési/pénzforgalmi számla számának 13-16. karaktere. (Pl. 612000489-12345678, iPIN: 5678). Ezt a kezdeti jelszót 2021. június 30-ig meg kellett változtatni a bankkártyája segítségével az MTB. Zrt. által üzemeltetett ATM-ek segítségével. Ha erre nem került sor, 2021. július 01. után Ön nem tud erős ügyfél-hitelesítést igénylő bankkártyás tranzakciót jóváhagyni addig, amíg a kódot nem módosítja.
A 2021. július 01. után igényelt bankkártya esetén az iPIN jelszót Önnek kell megadnia bankkártyája segítségével az MTB. Zrt. által üzemeltetett ATM-eken keresztül. Ennek hiányában nem fog tudni erős ügyfél-hitelesítést igénylő bankkártyás tranzakciót végrehajtani.
Ön a bankkártyája segítségével bármely MTB Zrt. hálózatába tartozó ATM-en tudja módosítani/megadni iPIN jelszavát. Az ATM-en történő iPIN módosítást/megadás folyamata:
Az interneten történő online vásárlás folyamata:
Ha az SMS-ben kapott kód és a jelszó (iPIN) helyesen kerül megadásra a felületen, az online tranzakció jóváhagyásra kerül. Ha öt esetben hibásan kerül megadásra valamelyik hitelesítő adat, a kártyával 60 percig nem lesz lehetőség internetes tranzakció hitelesítésére.
Azokat az online tranzakciókat, amelyek esetében nincs erős ügyfél-hitelesítés, (mert az EU-n belüli elfogadó nem hitelesített rendszert alkalmaz), a jogszabály által a kis összegű műveletek esetében alkalmazható kivétel szerint kerül engedélyezésre, maximum:
Az EU-n kívüli internetes bankkártyás vásárlásoknál lesznek olyan szolgáltatók, akik kérnek erős ügyfél-hitelesítést, de előfordulhat az is, hogy Ön az eddig megszokott módon, tehát hitelesítés nélkül tud majd interneten bankkártyával vásárolni.
Annak érdekében, hogy az online vásárláshoz szükséges kódot tartalmazó SMS biztosan megérkezzen az Ön mobil telefonjára, kérjük, ellenőrizze a számlavezető fiókjában megadott mobil telefonszámot. Ha nem biztos a megadott telefonszám pontosságában, vagy a kezdeményezett online tranzakció folyamatában a képernyőn „9999” szerepel a telefonszám utolsó 4 számjegyeként, kérjük egyeztessen kollégáinkkal. Az erős ügyfél-hitelesítéshez megadott telefonszám módosítására Önnek lehetősége van Electra InternetBankingon kereszetül, szabad formátumú üzenet beküldésével. A beazonosíthatóság érdekében az alábbi adatokra van szükség:
Kérjük tájékoztatásunk szíves tudomásulvételét. További információkért kérjük, forduljon bankfiókjaink munkatársaihoz. Bankfiókjaink elérhetősége a Bank honlapján megtalálható (www.polgaribank.hu).
Tisztelettel:
Polgári Bank Zrt.
* Erős ügyfél-hitelesítést kell végezni valamennyi internetes vásárlási tranzakció esetén, olyan internetes elfogadóhelyek esetén, amelyek kártyaelfogadásban Európai Unión belüli pénzintézettel kötöttek szerződést. Emellett azonban más országok online kereskedői is megkövetelhetik. A recurring payment (ismétlődő internetes vásárlások, mely során az ügyfél megadja kártya adatait a szolgáltatónak) vonatkozásában csak az első tranzakció esetén. A hitelesítés kapcsán a Bank fenntartja a jogot, hogy a jogszabály adta kereteken belül további kivételeket alkalmazzon.
Gondolt már arra, hogy hosszabb utazás idején a lakásában lévő családi ékszereket, féltve őrzött vagyontárgyakat, bizalmas leveleket, értékpapírokat, pótolhatatlan okmányait biztonságos helyen is tarthatja, ahol mindezeket a legnagyobb diszkrécióval őrzik?
Szeretné az irodájában lévő fontos dokumentumokat, adathordozókat, kisméretű értéktárgyait, kulcsait biztonságban tudni akár a dolgos hétköznapok során, akár ha Ön és munkatársai szabadságukat töltik?
Levesszük válláról a felelősséget és biztonságos, diszkrét helyet kínálunk akár hosszabb, akár rövidebb időre értéktárgyainak a Polgári Bank széfjeiben, hogy nyugodtan teljenek a napjai!
Próbálja ki széfszolgáltatásunkat! Nyíregyházi és Egri Fiókunkban bérelhet különböző méretű széfeket!
A biztosítási összeget Ön választhatja meg, amelynek erejéig Bankunk teljes felelősséget vállal!
Kérjük, keresse föl az Egri vagy a Nyíregyházi fiókunkat és a részletekről érdeklődjön személyesen munkatársainktól, nézze meg szolgáltatásunkat ismertető videónkat!
3300 EGER, Törvényház u. 9. | 4400 NYÍREGYHÁZA, Szarvas u. 5-9. | |||||
Telefon: | +36-36 515-277 | Telefon: | +36-42 504-448 | |||
e-mail: | eger@polgaribank.hu | e-mail: | nyiregyhaza@polgaribank.hu | |||
Nyitva tartás: | H-Cs: | 7.30-16.30 | Nyitva tartás: | H, Sz, Cs: | 7.30-16.00 | |
P: | 7.30-13.30 | K: | 7.30-18.00 | |||
P: | 7.30-13.30 |
A Polgári Bank Zrt. a természetes személyek adósságrendezéséről szóló 2015. évi CV törvény és annak végrehajtására vonatkozó rendeletek alapján az alábbi általános tájékoztatást nyújtja az Adósságrendezéssel érintett ügyfelei, adóstársak és mellékkötelezettek részére:
A Családi Csődvédelmi Szolgálat (továbbiakban: CsSz) honlapja az alábbi linken érhető el: www.csodvedelem.gov.hu
A családi vagyonfelügyelők számára az adósságrendezési eljáráshoz kapcsolódóan az általuk kezelt adósságtörlesztési számlák elérésének és kezelésének érdekében a Hitelintézet az alábbi hirdetményében foglalt Polgári „0 Ft-os” lakossági számla díjmentes, mind a számlavezetési mind a hiteltörlesztési díj tekintetében.
Lakossági hirdetmény Passzív üzletágA Polgári Bank Zrt. minden fiókja ellát bíróságon kívüli adósságrendezési ügyekben ügyintézést.
A fiókok postacímére, telefonszáma és nyitvatartási ideje az alábbi:
A bíróságon kívüli adósságrendezési eljárásban a főhitelező tevékenységével összefüggő esetleges panaszok az alábbi elérhetőségeken nyújthatóak be:
Az adósságrendezési eljárásban a panaszok nyilvántartása, kezelése, elintézésének dokumentálása céljából a Polgári Bank Zrt. külön nyilvántartást vezet.
Az adósságrendezési eljárás befogadásáról a CSSZ írásban értesíti adóst, a főhitelezőt, az ismert hitelezőket és - ha a rendelkezésére álló adatok szerint az adós ellen végrehajtási eljárás van elrendelve - a végrehajtást foganatosító hatóságot, illetve bírósági végrehajtót. Ezen tájékoztatás hiányában a hitelező a CSSZ honlapján tájékozódhat a megindult adósságrendezési eljárásokkal kapcsolatban. Hitelezői igényét a jogszabályban megjelölt határidő betartása mellett az alábbi elérhetőségeken jelentheti be postai úton vagy e-mail formájában:
Polgári Bank Zrt., 4090 Polgár, Hősök útja 8.
titkarsag@polgaribank.hu
Magáncsőd eljárás kezdeményezéséhez szükséges dokumentumok
Felhívjuk Tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy a Bank főhitelezői minőségében a bíróságon kívüli adósságrendezési megállapodás létrejöttével összefüggő koordinációs és adminisztrációs - feladatai ellátásáért az adóstól és az adóstársaktól összesen 30 000 forint postai és távközlési költségátalányra jogosult. A költségátalány határidőben történő megfizetésének elmulasztása esetén az adósságrendezési eljárás sikertelen, az ügy iratait a Családi Csődvédelmi Szolgálatnak továbbítja a Bank.
Deviza | Vétel | Közép | Eladás |
---|---|---|---|
CHF | 399.88 | 403.92 | 407.96 |
EUR | 377.00 | 380.81 | 384.62 |
USD | 349.93 | 353.46 | 356.99 |
GBP | 440.45 | 444.90 | 449.35 |
CZK | 15.42 | 15.58 | 15.74 |
PLN | 86.94 | 87.82 | 88.70 |
Frissítve: 2023.12.06 verzió: 2
Deviza | Vétel | Közép | Eladás |
---|---|---|---|
CHF | 392.61 | 403.92 | 415.23 |
EUR | 370.15 | 380.81 | 391.47 |
USD | 343.56 | 353.46 | 363.36 |
GBP | 432.44 | 444.90 | 457.36 |
Frissítve: 2023.12.06 verzió: 2
Deviza | Vétel | Közép | Eladás |
---|---|---|---|
CHF | 398.67 | 403.92 | 409.17 |
EUR | 375.86 | 380.81 | 385.76 |
Frissítve: 2023.12.06 verzió: 2
Elveszítette vagy ellopták bankkártyáját?
Bankkártyáját letilthatja a Polgári Bank Zrt. munkatársainak segítségével:
0-24 óráig a (06 1) 373-33-99 telefonszámon
személyesen munkaidőben a legközelebbi fiókunkban