A Polgári Bank elkötelezett a fogyatékkal élő személyek esélyegyenlőségének megteremtése mellett a banki szolgáltatások igénybevétele terén. Minden lehetséges eszköz alkalmazásával törekszik arra, hogy a társadalomban fogyatékkal élők csoportjai a fogyatékossággal nem érintett ügyfelekkel azonos minőségű, de speciális igényeikhez igazodó szolgáltatásokban részesülhessenek és ezzel elősegítse a fogyatékossággal élő ügyfeleik számára a pénzügyi szolgáltatásokhoz való egyenlő esélyű hozzáférést.
A Bank kiemelt figyelmet fordít a pénzügyi szolgáltatások igénybevétele és a személyes ügyintézés esetében is a fogyatékkal élők – a fogyatékosság jellege és mértéke szerint - milyen különleges elbánásban kell, hogy részesüljenek.
A fogyatékkal élő személyek felelős pénzügyi döntése érdekében a személyes odafigyelés mellett (időpontegyeztetés lehetősége, tárgyaló biztosítása) a Bank a szerződéskötést megelőzően speciális tájékoztatási módot alkalmaz fogyatékossággal élő ügyfeleinek igényeihez igazodóan, amely lehet a dokumentumok felolvasása, vagy az írásbeli tájékoztatások megismerésének segítésére irányul.
Annak érdekében, hogy a Polgári Bank Zrt. felmérje fogyatékossággal élő ügyfelei igényeit, az ügyfelekkel együttműködve, speciális igényeiket kérdőíves módszerrel felmérve törekszik a megfelelő megoldásra. A << kérdőív >> a Polgári Bank Zrt. honlapján elérhető és bármely bankfiókunkban anonim kitölthető.
A hitelintézetekben a fogyatékos személyek pénzügyi szolgáltatásokhoz való egyenlő esélyű hozzáférését előíró szabályokról szóló 22/2016. (VI.29.) NGM rendelet szerinti, a fogyatékos ügyfelek igényei és száma alapján készített << szolgáltatási térkép >> és << fióklista >> elérhetősége.
Telefonos Ügyfélszolgálat 0-24
2024. szeptember 30.
Tájékoztató Apple téves tranzakciók
2024. július 1.
Sajtóközlemény
2024. június 28.
© 2024 - Polgári Bank Zrt. Minden jog fenntartva