Telefonos Ügyfélszolgálat

Tisztelt Ügyfelünk!

A Polgári Bank Zrt. Telefonos ügyfélszolgálata a hét minden napján, 0-24 órában várja hívását. Telefonos ügyfélszolgálatunk bármikor, akár hétvégén és ünnepnapokon is hívható, ahol operátoraink személyesen állnak rendelkezésükre.

Telefonszám:

06 18 728-999

Az alábbi menüpontok segítségével navigálhat az ügyfélszolgálat menüpontjai között, biztosítva a kényelmes és gyors ügyintézést.

  1. Bankkártya letiltás tájékoztató
  2. POS terminal helpdesk tájékoztató
  3. Panaszkezelés
  4. Központ és fiókhálózat adatai
  5. Internetbankinggal kapcsolatos ügyintézés
  6. Visszaélés, csalásgyanú bejelentése

Tájékoztatjuk, hogy a visszaélések elkerülése érdekében a Telefonos ügyfélszolgálaton keresztül egyes műveletek, információ kérések csak ügyfélazonosítást követően végezhetők el.

Ügyfélszolgálaton keresztül elérhető szolgáltatások:

Általános információk:                          

  • Bankkártya letiltás tájékoztató           
  • POS terminál helpdesk tájékoztató
  • Központ és fiókhálózat adatai

Megbízás, ügyintézés

  • Panaszbejelentés
  • Internetbankinggal kapcsolatos ügyintézés
    • jelszókezelés
    • felfüggesztés
  • Visszaélés, csalásgyanú bejelentése


Hogyan használhatom?

 


Részletes tájékoztatók:

Üzletszabályzat, ÁSZF:

  • Általános Üzletszabályzat letöltése
  • Általános szerződési feltételek Elektronikus számlavezetéshez letöltése


Tájékoztatjuk, hogy az ügyintézés magyar nyelven történik.

  1. Kérjük készítse elő kártya formátumú személyazonosító okmányát, Internetbanking szolgáltatással kapcsolatos ügyintézés során Felhasználó azonosítóját.
  2. Kérjük olvassa el az Adatkezelési tájékoztatónkat.
  3. Kérjük válassza ki az ügyintézéshez kívánt menüpontot.
  4. Ügyintéző kapcsolása.

 

Az ügyfélazonosítás folyamata:

  1. A kapcsolást követően ügyintézőnk ellenőrzi fogja a személyazonosságát és tájékoztatást ad az ügyfélazonosítás feltételeiről és az ügyfélazonosítás folyamatáról.
  2. Nyilatkoznia szükséges arról, hogy megismerte és kötelezőnek ismeri el az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.
  3. Ügyintézőnk végig vezeti az ügyfélazonosítási folyamatot és egyezteti az ügyfélazonosításhoz szükséges adatokat.
  4. Sikeres ügyfélazonosítást követően ügyintézőnk megkezdi az Ön által előzetesen kiválasztott menüpont szerinti ügyintézési folyamatot.

 

Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy a Polgári Bank Zrt. munkatársai telefonos megkeresés útján nem végeznek adategyeztetést!

SOHA NE adja meg a bankkártyája adatait, internetbanki jelszavát, azonosítóját vagy egyszer használatos SMS-ben kapott kódját! A Bank ezeket az információkat sosem kéri el és nem hívja fel Ön-t, hogy adja meg ezeket az adatokat!


Gyakori kérdések, válaszok:

 

A Telefonos Ügyfélszolgálat olyan, a Bank és az Ügyfelek közötti kommunikációt lehetővé tevő csatorna, amely biztosítja az Ügyfelek személyes megjelenés nélküli ügyintézését a Telefonos Ügyfélszolgálaton elérhető szolgáltatások körében. 

A telefonos ügyfélszolgálati rendszer hívásakor a kapcsolást követően automatikusan lejátszásra kerülő hanginformáció hangzik el. A hívó telefonja billentyűzetével lapozhat, illetve kiválaszthatja a releváns információkat tartalmazó menüt, vagy kérheti ügyintéző kapcsolását. Az ügyfélszolgálaton keresztül folytatott beszélgetést a mindenkor hatályos jogszabályoknak megfelelően a Bank rögzíti, kezeli, célhoz kötötten bankon belül felhasználja, tárolja.​

 

  • Személyi azonosító igazolvány
  • Internetbanking szolgáltatással kapcsolatos ügyintézés során: Felhasználó azonosító

 

Az internetbanking bejelentkező felületen használt, a belépéshez szükséges csoportkód és rövidnév párosa, melyet a bejelentkezési folyamat során kettősponttal elválasztva kell megadnia (pl: TESZT:ELEK).

 

A Telefonos Ügyfélszolgálaton keresztül a Bank magyar állampolgárságú ügyfeleinek ügyintézése történhet meg, akik a magyar nyelvet olyan szinten beszélik, mely alapján kétséget kizáróan értik az ügyintézési folyamat során elhangzottakat, és jognyilatkozatok megtételére képesek.

 

A Polgári Bank Zrt. Telefonos Ügyfélszolgálata a hét minden napján, 0-24 órában várja hívását. Telefonos ügyfélszolgálatunk bármikor, akár hétvégén és ünnepnapokon is hívható, ahol operátoraink személyesen állnak rendelkezésükre.

 

Hívása fontos számunkra, operátoraink mindent megtesznek, hogy segíthessenek Önnek ügyei, kérdései elintézésében. Egyes időszakokban, a hívásforgalom terheltebb lehet, ilyenkor hosszabb várakozási időre számíthat.

Köszönjük a türelmét, megértését!

Polgári Bank Zrt.

Aktuális


Telefonos Ügyfélszolgálat 0-24

2024. szeptember 30.

Hír

Tájékoztató Apple téves tranzakciók

2024. július 1.

Hír

Sajtóközlemény

2024. június 28.

Kiemelt termékek


PB CSOK Plusz Otthonteremtési Kamattámogatott kölcsön

BŐVEBBEN
Magansz Szemelyi kolcson kiem 350x186 2024 02 15

Polgári Bank Személyi kölcsön

BŐVEBBEN
Magansz Szamlahite kiem 350x186 2024 02 15

Polgári Bank Számlahitel

BŐVEBBEN
ATM&Fiók kereső
map ATM&Fiók kereső
Árfolyamok
map Árfolyamok
Vállalati hirdetmény
map Vállalati hirdetmény
Lakossági Hirdetmény
map Lakossági Hirdetmény
Csalásmegelőzés
map Csalásmegelőzés
kartyaletiltas
Kártyaletiltás

Elveszítette vagy ellopták bankkártyáját?

Bankkártyáját letilthatja a Polgári Bank Zrt. munkatársainak segítségével:

0-24 óráig a (06 1) 373-33-99 telefonszámon

személyesen munkaidőben a legközelebbi fiókunkban.

Kapcsolat
map Kapcsolat