user

  • Ellenőrizze és aktualizálja a Hitelintézetünknél megadott elérhetőségeit! Külföldre utazás előtt kérjük, ellenőrizze Hitelintézetünknél megadott elérhetőségi adatainak (különösképpen telefonszámának és elektronikus levélcímének) naprakészségét, változás esetén jelentse be módosuló adatait.
  • Értesítsen minket úti céljáról, így megelőzhető kártyájának esetleges szükségtelen zárolása a szokatlan külföldi tranzakciók miatt. Utazását bejelentheti bármelyik fiókunkban.
  • Kössön utasbiztosítást! A nyaralás alatti balesetek és betegségek éppen elég kellemetlen élménnyel szolgálhatnak, ne tetézze még az ezek miatt fizetendő számlákkal is.
  • Jegyezze fel a telefonos ügyfélszolgálat elérhetőségeit! Mentse el telefonján, hogy pl. bankkártyája esetleges elvesztése esetén azonnal intézkedhessünk.
  • Igényeljen kártyához biztosított SMS szolgáltatást! Biztonsága érdekében SMS-ben értesülhet a bankkártyával és hitelkártyával végzett tranzakciókról, így folyamatosan nyomon követheti számlaegyenlegének alakulását. A szolgáltatásért fizetendő díjat megtalálja a bankszámlacsomagjának megfelelő, illetve a Hitelkártya Hirdetményben.

Telefonos Ügyfélszolgálat: +36 1 373-3399

 

  • Miért fordulhat elő, hogy átmenetileg blokkolásra kerül a kártyája külföldi használat esetén?
    Az általános vásárlási szokásoktól feltűnően eltérő, szokatlan tranzakciók esetén amennyiben kollégáink úgy ítélik meg, hogy a tranzakció magas kockázatú, úgy átmenetileg zárolhatják a kártyát, az Ön érdekében, az esetleges visszaélések megelőzése céljából. Ebben az esetben a számlavezető Hitelintézet a lehető leghamarabb felveszi Önnel a kapcsolatot a kérdéses tranzakció egyezetése érdekében. Amennyiben a kártyahasználat során problémát észlel, a tranzakció elutasításra kerül, akkor a Takarékbank ügyfélszolgálatával illetve a számlavezető hitelintézettel telefonon keresztül egyeztethet a zárolás feloldása érdekében.
  • Mi történik, ha előre értesíti a Hitelintézetet tervezett utazásáról?
    A hitelintézeti rendszerek az Ön védelmében folyamatosan ellenőrzik a bankkártyás tranzakciókat. Ha tudatja velünk külföldi tartózkodásának tényét, pontosabban tudjuk a munkánkat végezni. Az utazás célját és időtartamát rögzítjük rendszerünkben, ezzel csökkentve a szükségtelen zárolás lehetőségét. A lehetséges zárolást azonban ez nem zárja ki teljesen, hiszen ha a bejelentés ellenére is szokatlan tranzakciót észlelünk, az Ön és a visszaélések megelőzése érdekében megtesszük a szükséges lépéseket. Tájékoztatjuk, hogy a zárolás feloldása díjmentes.
  • A bankkártya/hitelkártya használatával és a felmerülő kockázatokkal kapcsolatban, valamint a biztonságos külföldi kártyahasználatról további hasznos információt az alábbi, MNB által publikált összefoglalókban talál:

MNB - A Bankkártya használata és kockázatai

MNB - Bankkártyák használata külföldön

Aktuális


Hír

Munkarend változás miatti nyitva tartás tájékoztató

2024. július 24.

Hír

Tájékoztató Apple téves tranzakciók

2024. július 1.

Hír

Sajtóközlemény

2024. június 28.

ATM&Fiók kereső
map ATM&Fiók kereső
Árfolyamok
map Árfolyamok
Vállalati hirdetmény
map Vállalati hirdetmény
Lakossági Hirdetmény
map Lakossági Hirdetmény
Csalásmegelőzés
map Csalásmegelőzés
kartyaletiltas
Kártyaletiltás

Elveszítette vagy ellopták bankkártyáját?

Bankkártyáját letilthatja a Polgári Bank Zrt. munkatársainak segítségével:

0-24 óráig a (06 1) 373-33-99 telefonszámon

személyesen munkaidőben a legközelebbi fiókunkban.

Kapcsolat
map Kapcsolat